تنهایی تنهام

تنهایی تنهام
تنهایی تنهام 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامردی آ آ
(ُُُفرهاد)و آدرس cesar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام

الان که این مطلبو میذارم بعد 12ساعت ور رفتن با گوشی که با مودم گوشی وصل شم اینترنت پدرم در اومد

آقا هی این برنامه اون برنامه رو دانلود کردم و نصب کرد هزار تا سایت عضو شدم ولی نشد یکی گوشی رو نمیشناخت یکی ارور میداد یکی به زبون فضایی ها بود آخرش درایور گوشی رو نصب کردم مودم خود گوشی نصب شد یه دونه کانکشن ساختم راحت نصب شد الان با همون اومدم اینجا فکر کنم که به دردتون بخوره من که خیلی گشتم تو سایتهایی هم که رفتم دیدم خیلیا این مشکل رو دارند. نه نیازی به بلوتوث داره نه برنامه های دیگه فقط همین یکی حجمشم کمه فقط 22مگ

اگه نظری داشتید یا کمک خواستید من در خدمتم

دانلود سامسونگ درایور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:سامسونگ درایور, ] [ 19:44 ] [ أقا فرهاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گل خوش اومدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 113762
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫